Autoschade Den Bosch
Hervensebaan 9A
5232 JL 's-Hertogenbosch
Vandaag geopend
08:00 - 17:30
Schade is altijd vervelend, maar kan gebeuren. Geen reden tot paniek. Met de Oostendorp Autopolis ben je goed verzekerd. Wij staan voor je klaar en vinden graag een goede oplossing voor elke soort schade. Meld eenvoudig en snel online je schade of wijzig zelf je gegevens.
Meld de schade bij je verzekeraar. Heb je een Oostendorp Autopolis? Meld dan hier online je schade.
Bekijk veelgestelde vragen of neem contact met ons op
Is je auto verzekerd bij Oostendorp Autopolis? Meld jouw schade dan eenvoudig en snel online via onderstaande link. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Met een Oostendorp Autopolis kun je een schade-intake plannen bij Oostendorp Autoschade. Tijdens de intake bepalen onze experts de mogelijkheden, maken ze een calculatie op basis van zichtbare schade en leggen mogelijke opties aan je voor. Zo weet je precies wat we voor je kunnen betekenen en wat hierin jouw keuzes zijn.
Schades van woonhuis, inboedel, glas, aansprakelijkheid en reis kun je direct bij ons melden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Aansprakelijkheid
Rechtsbijstand
Woning/inboedel/glas
Reissschade
Laptop/tablet/mobiel
Ga je verhuizen, heb je een nieuw rekeningnummer of een andere auto? Je past jouw gegevens eenvoudig zelf aan:
Verhuizing doorgeven
Rekeningnummer wijzigen
Verzekering opzeggen
Nieuwe auto
Persoonsgegevens wijzigen
Inzage persoonsgegevens
Als je auto door schade niet meer veilig de weg op kan, volg dan deze stappen:
1. Blijf kalm en zorg voor veiligheid Zet je alarmlichten aan.
Sta je op een gevaarlijke plek? Stap dan (indien veilig) uit en ga achter de vangrail staan.
2. Bel je verzekeraar of pechhulpdienst
👉 Heb je een allrisk of WA+ verzekering? Je verzekeraar kan vaak helpen met schadeafhandeling en eventueel een vervangende auto.
👉 Heb je een pechhulpverzekering? Dan kun je direct hulp inschakelen.
3. Laat je auto wegslepen
Als je niet meer verder kunt rijden, moet je auto worden weggesleept. Dit kan via je verzekeraar, pechhulpdienst of een sleepdienst. Sta je op de snelweg? Bel 112 als je in gevaar bent of als er brokstukken op de weg liggen.
4. Meld de schade zo snel mogelijk bij je verzekeraar.
💡 Met een Oostendorp Autopolis kun je ook direct terecht bij een Oostendorp Autoschade vestiging. Zij helpen je graag verder!
Voor een verzekeraar is er een belangrijk verschil tussen autoschade en autopech, omdat dit bepaalt onder welke verzekering en dekking de situatie valt. Het verschil zit vooral in de oorzaak:
Autopech komt door een technisch probleem aan je auto, zoals een lege accu, een kapotte koppeling of een lekke band. Dit valt meestal niet onder je autoverzekering, maar je kunt wel een aparte pechhulpverzekering afsluiten. 👉 Voorbeeld: Je auto wil niet starten omdat de accu leeg is.
Meer over Pechhulp bij Oostendorp
Blikschade: geen eigen risico
Ruitvervanging: €75 eigen risico
Ruitreparatie: geen eigen risico
Bovenstaand is alleen geldig bij reparatie via Oostendorp
Het Waarborgfonds is er voor mensen die door een motorvoertuig zoals een brommer, auto of tractor schade hebben geleden en met die schade niet terecht kunnen bij een verzekeraar. Bijvoorbeeld als de veroorzaker is doorgereden of als hij niet verzekerd is.
Om voor een uitkering in aanmerking te komen zijn wel wel voorwaarden waar je claim aan moet voldoen. Denk bijvoorbeeld aan bewijs.
Heb je een Oostendorp Autopolis? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!
Per verzekeringsjaar zonder schade bouwt u één schadevrije jaar op. Bij een schade valt u terug in schadevrije jaren. Vanaf 2016 is dit gelijk bij elke verzekeraar in Nederland:
> 15 schadevrije jaren: terugval naar 10 schadevrije jaren
< 15 schadevrije jaren: terugval van 5 schadevrije jaren
Oostendorp Autopolis is onderdeel van Oostendorp Autogroep en specialist in autoverzekeringen. Sinds 2004 bieden wij zorgeloze mobiliteit met verzekeringen op maat. Ons team helpt je graag met advies en het afsluiten van de juiste verzekering.
Heb je vragen? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Goede service is voor ons heel belangrijk. Mocht je ontevreden zijn dan horen we dit graag, zodat we het samen kunnen oplossen.
Neem contact op (FORMULIER!)
Als je vindt dat wij je klacht niet naar tevredenheid oplossen, kun je je klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), mits je deze eerst bij ons hebt ingediend. Ons inschrijfnummer is 300.014439.
Dienstenwijzer
Europees schadeformulier